נירוסטה – גם מחוץ למטבח

אז מה אנחנו יודעים על נירוסטה?

רובנו לוקחים את החומר הזה כמובן מאליו. סיר הנירוסטה, הסכום או התבנית שבמטבח, מוצאים מן הארון או המגירה, מסייעים לנו בתהליך הבישול, מנוקים ומוחזרים לארון. פשוט, איזה קסם. מתכת שניתן להשתמש בה שוב ושוב, והיא אינה מחלידה, קלה לניקוי, לא צוברת כתמים ומתחממת מהר על הכיריים לצורך ניצול זמן מרבי. חומר נהדר.

למעשה, למתכת הנירוסטה שימושים רבים, גם מחוץ למטבח שלנו.

מהי מתכת הנירוסטה?

הנירוסטה היא תערובת מתכות בתרכובת מיוחדת, המעכבת את תהליך החלודה.

החלודה היא תהליך חמצון, היוצר שכבה בצבע חום אדמדם על המתכת וגורמת לה נזק רב. נירוסטה היא פלדת אל חלד איכותית ביותר ותהליך ההחלדה בה איטי עד כמעט ולא מתרחש.

ניתן למצוא את הנירוסטה בצבע אפור כסוף וברמות ברק שונות. היא אמידה מאד מפני חום ונזקי מזג האוויר, קלה לניקוי ולתחזוקה שוטפת.

שימושים נוספים לנירוסטה

הודות לתכונות המיוחדות שלה ולעמידותה הגבוהה, הנירוסטה משמשת גם לתחום הבניה והבטיחות. מעקה לבריכה העשוי מנירוסטה, יחזיק מעמד לאורך שנים רבות, היות והוא עמיד נגד חלודה ואבנית. מעקה לבריכה או סולם מנירוסטה קל ונוח להתקנה, אפילו באופן עצמאי. יחד עם זאת, חשוב לזכור. מעקה לבריכה דורש התקנה מקצועית. רצוי שהוא יותקן על ידי איש מקצוע וחשוב לוודא שהוא עומד בכל התקנים הבטיחותיים הנדרשים. מעקה המותקן באופן לא נכון יכול להוות סכנה ממשית לבטיחות שלנו.

נירוסטה דקורטיבית – היום ניתן למצוא אפילו מפלי מים מנירוסטה, שיעשירו את מראה הבריכה שלנו ויספקו הנאה נוספת בזמן השהות בבריכה. מפלים מהסוג הזה, מעניקים עיסוי מרגיע ומהנה לרוחץ מתחתם. הם מרהיבים ביופיים ומשדרגים כל בריכה.

מעקות נירוסטה מומלצים מאד לשימוש בבית או בגינה. במבנים תעשייתיים, ציבוריים או פרטיים. במעקות נירוסטה ניתן להגיע לרמות עיצוב מדויקות מאד ולשלב חומרים נוספים במעקה, כמו זכוכית, עץ או פלסטיק, בהתאם לצרכי המבנה.

מעקות נירוסטה הם עמידים ביותר וקלים לתחזוקה.

נירוסטה היא חומר מומלץ ליצור מעקה נכים. התכונות העמידות שלה, בניהן, העובדה שהיא פלדת אל חלד הופכות אותה למעקה נכים מושלם.

לרוב, מעקה נכים יידרש בחדרי השירותים והמקלחת, היכן שיש סיכוי טוב להחלקה ונדרשת עזרה בניוד הנכה ממקום למקום בתוך החדר. מעקה נכים הוא ידית אחיזה מפלדת אל חלד המותקן בתוך חלל האמבטיה, ליד האסלה או בכל מקום אחר על פי צרכי הלקוח.

במרחב הציבורי, מעקה נכים הוא מוצר נדרש. הוא מותקן באזורים של מדרגות או לצד מסלולים לכיסאות גלגלים.

מעקה נכים מנירוסטה יכול להיות מתקפל או קבוע, בהתאם לצרכים של המשתמש. חומר זה בהחלט גמיש והיכולת שלו להתאמה אישית, גבוהה במיוחד.

לסיכום, הנירוסטה נמצאת בסביבתנו יותר ממה שנדמה לנו. בתוך המטבח, או מחוצה לו. בבריכה או בגן הציבורי, לצד מדרגות הבית או החוץ, הנירוסטה היא פלדת אל חלד איכותית ביותר ומומלצת לשימוש.