אלמנטים יחודיים במבני משרדים יוקרתיים

שילוב חלון מראה במבני משרדים

כמו כולנו, בוודאי גם לכם יצא לראות כמה וכמה פעמים בנייני משרדים אשר יוצרים בעיני המתבונן רושם ייחודי של בניין יוקרתי. למעשה במרבית המקרים איננו יכולים באמת לדעת מה מתרחש מאחורי הקירות של הבניין שבו אנו מתבוננים ואיננו באמת יודעים אילו משרדים נמצאים שם מהו טיב פעילותם והאם הכנסות העסק באמת גדולות כפי שהרושם הראשוני אומר לנו. יחד עם זאת שכירתו או קנייתו של משרד בבניין יוקרתי בהחלט יוצרות את הרושם הנכון בעיני הציבור בכלל והלקוחות הפוטנציאליים בפרט. אם כן מה הופך מבנה משרדים לכזה אשר יוצר רושם יוקרתי במיוחד וגורם לנוף כצופים מהצד, לתהות על קנקנו?

שילוב חלון מראה במבני משרדים

בבניינים עסקיים רבים ובמיוחד בבניינים החדשים יותר אנו רואים פעמים רבות כי ישנו שילוב חלון מראה במבני משרדים אלו. מה זה בדיוק שגורם לנו להרגיש כי מדובר כאן בבניין יוקרתי המכיל בתוכו משרדים ועסקים רוויים ויוקרתיים במיוחד? האם זהו המראה המתוחכם? האם זו התחושה שלא נותנים לנו באמת לראות מה קורה שם, מאחורי דלתיים סגורות? ובכן… כנראה שבמקרה הנתון כל השובות הן נכונות. חלונות הזכוכית ה'מסתוריים' יותרים ללא צל של ספק תחושה מיוחדת אשר מעבר לאפשקט הויזואלי יש בהם כדי להשפיע עלינו רגשית ולגרום לנו לחוש שאותם עסקים בבניין היוקרתי שלפנינו "יודעים בדיוק מה הם עושים".

מיקום אטרקטיבי

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן – וודאי גם אתם נסעתם לא פעם בשכונה יוקרתית או במיקום 'נחשב' במיוחד, וראיתם את עצמכם יושבים בגאווה בכיסא מנהלים בבניין הממוקם במיקום נחשק שכזה. ובכן, זוהי אחת המטרות העיקריות של אותם משרדים אשר בחרו להתמקם דווקא במיקומים אלו. הם רוצים ליצור תחושת יוקרה בעזרת נירוסטה, זכוכיות, מראות וכו' ולגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין כי אם המשרד שלנו נמצא במיקום כה אטרקטיבי (ויקר, סביר להניח) כנראה שאנחנו ממש טובים במה שאנחנו עושים ויכולים להרשות לעצמנו לשלם סכומי שכירות גבוהים למדי. ללא ספק ש'לוקיישן' אטרקטיבי הוא גורם משיכה עיקרי עבור לקוחות רבים ועל כן רבים הם בתי העסק אשר מוכנים להשקיע סכומים גבוהים על מנת לשדר יוקרה לציבור הרחב בכלל ולקהל הלקוחות הפוטנציאלי בפרט.

בניין גבוה? השמיים הם הגבול!

התמקמות בבניין גבוה במיוחד, אשר בולט בנוף העירוני שמסביב , משדר ללא ספק הצלחה ויוקרה. בניין גבוה, כמו גם (במקרים רבים) אדם גבוה, מייצרים אפקט פסיכולוגי של הצלחה – עליונות, אם תרצו. על כן בניין גבוה במיוחד, מעניק לצופים בו תחושה של רושם חיובי והסתכלות כלפי מעלה באופן מטאפורי ופיזי כאחד.

אם כן אלו הם רק כמה גורמים מועטים אשר יוכלו ליצור תחושה של עסק מצליח במיוחד, רק על ידי בניית אפקט פסיכולוגי ויצירת הרושם המדוייק שאותו רוצים להשיג…

Leave a Reply

Your email address will not be published.